De groepen A & B hebben genoeg aanmeldingen voor vrijwilligers ontvangen. Voor de groepen C & D zoeken wij nog enthousiaste vrijwilligers. Let op: je moet voor deze groepen tijdens de KVW-week minimaal 15 jaar oud zijn.

Op deze pagina kun je je via onderstaand formulier opgeven als vrijwilliger. Voordat je dat doet, verzoeken wij je eerst op de pagina vrijwilligers te kijken wat er van je verwacht wordt. Ook de verplichte gedragscode vind je op deze pagina.

Hoe werkt het?

Na het invullen van een formulier, krijg je een automatische bevestiging van je aanmelding. Op basis van het aantal kinderen dat zich inschrijft, wordt bepaald hoeveel vrijwilligers er nodig zijn. Nadat de inschrijving van de kinderen is voltooid, krijg je van ons bericht of dat je mee mag doen of dat je op de wachtlijst staat. De vrijwilligers die mee gaan doen met de KinderVakantieWerk week krijgen dan meteen een uitnodiging voor een informatieavond. Op deze avond vertellen we je alles wat je moet en wilt weten en kun je vragen stellen.

Velden met een asterisk (*) zijn verplichte velden