Hieronder vindt u de meest gestelde vragen aan KinderVakantieWerk Reeshof. Algemene informatie over de KinderVakantieWerk week kunt u vinden op de pagina info en programma.

Zit uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op!

Veel gestelde vragen

U kunt uw kind online inschrijven. Als de inschrijvingen open zijn, dan staat het inschrijffformulier op deze website.

De betaling kan via Ideal of contant. Als u via Ideal betaald dan kunt u de inschrijving helemaal online afronden. Als u contant wilt betalen, dan komt u naar de inschrijfavond om te betalen. Houdt u deze website in de gaten voor de exacte datum en tijd.

De datum van de inschrijfdagen komt in een nieuwsbericht op de website te staan.
Deze dagen zijn meestal in/rond mei.

U kunt op verschillende manieren betalen:

• Via Ideal: direct bij het online inschrijven
  • Contant: u betaald op de inschrijfdag
  • Via steun van Stichting Leergeld (zie vraag hieronder)
  • Via de Meedoenregeling (zie vraag hieronder)

Ja dat kan.

Voor de Meedoenregeling hebben we dan het klantnummer van uw kind nodig. Dit kunt u meteen op het inschrijfformulier invullen. Wij kijken dan of er nog voldoende geld op de Meedoenregeling staat. Als dit zo is, dan krijgt u van ons de bevestiging van de inschrijving. Als er iets niet klopt, dan nemen we contact op.

Meer weten over de Meedoenregeling? Kijk dan even hier: https://www.t-helpt.nl/meedoenregeling/

Ja dat kan.

Voor Stichting Leergeld moet u zelf de steun aanvragen. Het werkt zo:

• U krijgt van ons een brief met de rekening
  • Met die rekening vraagt u bij Stichting Leergeld steun aan
  • Stichting Leergeld betaalt de rekening aan KinderVakantieWerk Reeshof
  • Als er betaald is, dan krijgt u een bevestiging

Ontvangen we de betaling niet voor de uiterste inschrijfdatum? Dan annuleren we de inschrijving. Meer weten over Stichting Leergeld? Kijk dan even hier: https://www.leergeld.nl/tilburg/

U kunt één voorkeur opgeven op het inschrijfformulier. Let op: dit is een voorkeur. Wanneer beide kinderen elkaar als voorkeur hebben opgegeven is de kans het grootst dat ze bij elkaar in de groep komen. Houdt rekening met eventueel leeftijdsverschil. De kinderen zullen altijd in de groep worden gezet naar leeftijd van het jongste kind, maar wanneer het leeftijdsverschil te groot is, zullen de kinderen beide in een andere leeftijdsgroep geplaatst worden.

Soms lukt het niet om de vriendjes bij elkaar te zetten. We vragen hiervoor uw begrip.

De exacte tijden worden voor de week bekend gemaakt. Dit is omdat er soms nog wijzigingen zijn in het programma.

Meestal is de starttijd om 9 uur en de eindtijd om 16.30. Door uitstapjes beginnen of eindigen groepen soms eerder of later. Hierdoor kunnen tijden soms verschillen per groep. U vindt de informatie over start- en eindtijden in de nieuwsbrieven van de groep.

We proberen de groepsindeling enkele weken voor de KVW week bekend te maken.

De groepsindeling wordt per mail met u gedeeld. Het e-mailadres waarmee u de inschrijving doet zal hiervoor worden gebruikt. De groepsindeling is definitief.

Is er een fout gemaakt in de indeling, zoals een verkeerde indeling naar leeftijd? Stuur dan even een e-mail naar: info@kvwreeshof.nl.

Ja, het is de bedoeling dat de kinderen zelf lunch meenemen, tenzij anders staat vermeld in de nieuwsbrief.

De kampgroep hoeft alleen op maandag en dinsdag lunch mee te nemen.

Nee, er wordt voor drinken gezorgd door ons. Bij warm weer zullen we ook extra drinken uitdelen.

Nee, daar zorgen wij voor. De kinderen hoeven alleen lunch mee te brengen.

Kleren waarin uw kind goed kan spelen en die vies mogen worden.

Let verder op het volgende:

KVW t-shirt

De kinderen krijgen van ons op maandagochtend een KVW t-shirt. Dit t-shirt moeten ze elke dag dragen.* Zo kunnen we goed zien wie er deelneemt aan KVW.

U mag tussendoor thuis het t-shirt wassen. Vergeet dan niet het de volgende dag weer mee te geven. Zonder KVW t-shirt kan uw kind niet deelnemen.

*Kinderen van de kampgroep dragen het KVW t-shirt op maandag en dinsdag. Op de andere dagen mogen ze een ander t-shirt aan.

Schoenen

De kinderen zullen actief bezig zijn en veel lopen/rennen/springen. Daarom is het fijn om goede schoenen aan te trekken en niet op laarzen of slippers te lopen.

Bosspelen

Staat er een spel in het bos op het programma? Dan is het verstandig om uw kind een lange broek aan te doen en dichte schoenen.

Zeskamp op dinsdag

Op dinsdag is de zeskamp. De kinderen kunnen dan nat worden. Trek uw kind daarom onder de kleren alvast een zwembroek, zwempak of bikini aan. Geef ook een handdoek en eventueel droge kleren mee.

Ja, er is een fietsenstalling. ‘s Ochtends maken we deze open zodat iedereen hier zijn fiets neer kan zetten. Na de start van de dag doen we de fietsenstalling op slot. Als de dag is afgelopen maken we de fietsenstalling weer open.

Het gebruik van de fietsenstalling is op eigen risico.

U kunt gebruik maken van de parkeerplaatsen bij de speeltuin of de Heyhoef. Er zijn maar een beperkt aantal plaatsen. Daarom raden we u aan om op de fiets of te voet te komen.

Let op: Parkeren op het gras is verboden! Hier worden vaak boetes voor uitgedeeld.

Met dank aan onze sponsoren!